söndag 15 juni 2014

Så har vi tagit studenten!


Det har varit lite annat fokus på kvällarna än spackling och slipning, även om jag smitit ut ibland. En del av tiden har istället gått till förberedelser inför den äldsta dotterns studentbjudning. Och nu borde väl egentligen "min-p1800" varit klar för studentskjutsning men det är lite kvar innan det går att starta upp.
Så det blev till att låna in något annat, en italiensk med häst i fronten fick bli ersättare... men tyvärr vägrar studenten själv vara med på bild.
Jag fick även ett trevligt garagebesök från en klubbmedlem under kvällen. Genomgång av utbytta plåtbitar på min bil och allmänt utbyte av erfarenheter.

Naturligtvis åktes det ståndsmässigt!
En fin -68 genomgången med mycket nya delar.
Tack Sten för besöket och du är välkommen fler gånger.

2 kommentarer:

  1. Garagebesök hos Richard kan jag rekommendera! Mycket trevligt. Men det är lite annorlunda seder och bruk i Sörmland

    -Varsågod och sitt ner i motorrummet medans jag sätter på kaffe...!

    - Richard, vilka kriterier styr var i karossen man får sitta?

    ...misstänker att jag hamnar i bagageutrymmet nästa besök

    SvaraRadera
  2. Välkommen på Crossover-träffen i Värmbol nu på Onsdag kl 18.00 o framåt. Med eller utan fordon så är alla välkomna :-)
    Mvh
    Blästrarn.

    SvaraRadera