söndag 19 oktober 2014

Dressed up!

Nu klädd i "blingbling"!
Härligt att se "min-P1800" vakna till liv igen efter år av dvala. Men nu är det väl inte riktigt sant, mer yta än innehåll.
Känns bra att få koll på passform på lister och lyktor. Listerna på sidorna fick ett litet ovalhål för att kunna justera i längsled. Lyktorna passar finfint, även om det ska till en liten justering runt  vänstersidan då jag upptäckte att det inte ser lika ut på båda sidorna.
Sen är det inte helt lätt att få grillsargen att passa. Det kräver lite inkännande innan jag gör något.
Även kofångarbalken! jag har pillat med den flera gånger men jag är fortfarande inte helt nöjd.
Men, man börjar ana...

4 kommentarer:

  1. Man får intryck av att det bara är att vrida om nyckeln och ta en tur! ...det ger rejält med adrenalin som behövs för resten av jobbet! Fasiken vad snyggt det blir.

    SvaraRadera
  2. Syns ju anda fran Tokyo att det dar blir kanon bra. Primergratt ar ocksa snyggt. Lennart

    SvaraRadera
  3. Oh va snyggt det blir, inte "så mycket" kvar nu!

    SvaraRadera
  4. Glöm bara inte bort att anmäla dig och dina vänner till Årets hårdaste Modellbyggartävling. Senast 10 November vill jag ha svar och tävlingen sparkar igång Söndagen 7 December kl 12.00...
    Mvh Blästrarn

    SvaraRadera