torsdag 12 november 2015

Helgen räddad!

Idag är en glädjens dag!
Jag har jagat vänsterstol med ljus och lykta. Sen fick jag tag i Mats som kanske hade... Sen dess har jag gått och smygkollat mailen, och hoppats att det ska komma ett positivt svar om att han har ett stolsunderrede, flera gånger om dagen.
Sen idag när jag kommer hem ligger det en postavi i brevlådan?? Första tanken var att jag inte har beställt något?? Sen såg jag avsändaren. Jag fick så bråttom att hämta paketet så jag åkte ifrån plånboken. Utan körkortet får man inte ut något från posten... Bara att vända och åka hem en vända till...
Och sen ser jag att det inte bara ligger stolsunderrede, även mittbitar till kofångare. Jag har saknat den mellersta i bakre kofångarna och den i främre är helt prickig av rost. Dessa borde vara räddningsbara med lite autosol och kärlek från någon hammare.. I alla fall tills vidare.

Helgen är räddad, det blir en dag i garaget på lördag.. Om nu någon trodde något annat..
Tack Mats!

1 kommentar: