söndag 21 april 2013

Sommarsäsongen 2013 har börjat

Det har varit dåligt med uppdateringar ett tag. Jag har väntat på att snön skulle försvinna så att det skulle gå att få fram karossen igen.
Under väntan har jag städat ur garaget och så pillat lite på moppen. Nu ska den fungera motormässigt i alla fall. Jag missade att fota innan den blev förpassad till det andra garaget.
Men nu har det skett! Karossen är inne i garaget och säsong 2013 kan börja.
Målet är att skärmar och dörrar ska vara inpassade och att insidan ska vara målad innan snön kommer.
Jag har även bytt till mig en tidig domkraft, tack Mark!
Den kommer att pryda högersidan i bagaget.
Men nu är det plåtjobb som gäller ett tag. Jag ska även gå på svetskurs i veckan, hoppas att jag gjort rätt hittills??!

3 kommentarer:

  1. Tala om tydligt vårtecken. Ut med moppen och in med bilen.

    SvaraRadera
  2. Kul att min extra-domkraft hamnade där den hör hemma
    Hälsningar
    Mark

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra målbeskrivning, jag har tänkt mig något liknande också i år.
    Bilen på hjul, underredsbehandlad och helt klar undertill, H framskärm på plats och invändigt rostslipad och grundmålad. // P1800ES-73

    SvaraRadera