måndag 25 juli 2016

Garagestädning

Det är bäst att ta tillfället nu när det är semester att städa ur extragaraget. Det är inte roligt nu men det blir säkert inte roligare när det börjar bli kallt och paniken med att hitta vinterparkering för Volvon sätter in.
Det är mest halvtomma kartonger från ihopmonteringen av min P1800. Men lite godis finns det...
En del sparas men en del ska ut på Tradera. Håll ögonen öppna om det är något som ni är intresserade av. Det går även bra att fråga om det är något ni sett i tidigare inlägg.
En hel del fick åka till tippen...Men mest tomkartonger...
Jag har en hel del fälgar, dock 16x4 tum om någon är intresserad.
Amazon och PV -58-62 borde de vara till.
Och längst in står ju min Motorcykel..
En 78ans Honda CB500four, lillebror med fyrpip..
Jag kände på den att den inte fastnat i alla fall. Men det är lite dåligt med luft i hjulen. Hmm, det är över tio år sen den startades..
Kanske ett annat sommarprojekt att starta upp..

1 kommentar:

  1. Om du har fälgar till min 444 som är för slanglösa däck är jag intresserad. Har inte koll vad art nr är på dom men tror de kom med 544 eller strax efter min 444H

    SvaraRadera