söndag 1 september 2013

Dropplisten

Jag fick en kommentar från Mats som beskrev hur listens avslut borde ha sett ut. Jag fick även ett par bilder, Tack Mats. Det trots att han inte fått tillbaka sin bil. Hans bil ska ha varit synlig i Aspudden, Stockholm, ett par gånger. Gissningsvis är det någon som åker omkring med den och inte har en aning om vad för bil han stulit... Håll ögonen öppna!
Tillbaka till bilderna. Det roliga var att de visade samma som det såg ut på min bil innan jag kapade bort skärmarna. Jag som var säker på att det var ett resultat av alla tidigare spacklingar och omlackeringar.
Så först en innan bild. Så här ska det visst se ut på senare årsmodeller.
På tidiga ska dropplisten ansluta emot skärmen. Det ska naturligtvis även spacklas ihop i ett senare skede.
På baksidan blir det då slätt. Där är jag inte helt säker men det måste bli det mest logiska. Då är det bara andra sidan kvar, men den får vänta tills jag vänder bilen nästa gång.

Sen fortsatte jag fila på dörrens anpassning till skärmen. Några småhål lappades i och ett litet rosthål i botten som kom fram vid blästringen. Mycket småpill som inte gör sig på bild.
Nästa jobb verkar bli bagagegolvet igen. Det är vissa områden där som jag inte är nöjd med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar