söndag 8 november 2009

Reservdelarna har kommit.

Så har jag fått reservdelarna från VP och CVI. Men tyvärr ligger ett av dem kvar på bussgodsterminalen. Paketet ska hämtas mellan kl07 och 16 och betalas kontant!? Sån tur att jag har fredagarna annars hade jag fått ta ledigt för att hämta paketet!


Jag var även och hämtade reservdelar till torkararrangemanget i grannbyn, de hade en hel Volvo-avdelning. Även fyndet är med på bild. Jag tog bort den som var enklast att demontera , jag behövde ju bara de delar som var "lagade".

Så här blev torkarlänkaget efter ihopmontering och provkörning, ska bara kompletteras med nya gummipackningar så fort jag hämtat ut paketet på posten.
Förgiftade nästan familjen då jag grundmålade det som ska vara svart. Hela fredagskvällen satt vi i lösningsmedelsångor.... Fy --- vad det luktade.
Insåg när allt var klart att jag missat pedalerna! Det får bli en kväll till i "thinnerdimman" senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar