fredag 9 oktober 2015

Emblem och blankdelar

Klart Mark har grejer! Tack Mark!
Det kom ett kuvert med de saknade delarna med posten i veckan. Det tog inte många minuter innan jag var i garaget och monterade clipsen en efter en. Först frontmärket, med sina clips. De jag hade plockat fram var inte rätt men jag hade två som var rätt i mina lådor. Så kompetterat med ett till ur Marks förråd kunde jag montera ett NOS nosmärke.
Här sitter även ventilationsgallret på plats.

De här små rackarna till ventilationsgallret saknade jag helt.
De håller plasten på plats samtidigt som att de styr in clipsen på gallret.
B-stolpens blanklist är fäst med andra små clips som sitter klassiska popnitar. Men där var tångens näsa lite för bred för att inte deformera fästöronen. Men efter en stund på smärgeln passade den så fint in mellan fästöronen.
Se, ytterligare en blanklist på plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar