lördag 31 oktober 2015

Stolarnas tur

Men först sista delarna av sidopanelerna under dörren och vid fötterna. Jag fick klippa bort lite i kanten av mattorna då de troligen var menade för en senare modell utan de små panelerna vid trösklarna. Även den skyddande aluminiumlisten sitter på plats.
Sen var tanken att bara lyfta in stolarna.. Den högra monterades i ett nafs.. Sen dags för den vänstra?! Det var då jag insåg att jag har två höger?!?
Hur kan det ha gått till? I och för sig var inredningen demonterad när jag började så att jag har bara tagit för givet att det var en höger och en vänster...
Det omklädda ryggstödet och sittdynan är symmetriskt i alla fall. En möjlighet kan vara att skära isär den ena av underredena och modifiera till en vänster. Eller kanske finns det någon som har en vänster som kan tänka sig att sälja/byta? Hör av er i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar