tisdag 29 december 2015

Ännu en garagedag!

Tänk sån tur man har och får flera garagedagar efter varandra!
Men, en långpromenad i solskenet tillsammans med frugan har även det hunnits med.
Nu är i alla fall den enligt utsago tidiga propellern på plats, dem med en större radie i ytterhörnet. Stämmer det att de är de tidigaste, eller finns det ännu tidigare fläktvarianter?
Sen gav jag mig på mittbitarna till kofångarna, de har levt ett hårt liv vad det verkar. Man kan höra orden, "jag stötte emot lite..."
Men med klubba och mothåll så blev de i alla fall bättre. Sen gick jag över alla delar med kromglansen. Jovisst, jag har skaffat en bättre uppsättning kofångare som Tobbe med #128 släppte iväg och som ska på...
Bakåt ska det vara reflexer. Och till det fästen som jag inte hade. Men senast jag var och kollade på X3 passade jag på att måtta på Marks 61'a. Så iväg till järnaffärn och köpa ämnen sen var det bara och börja bocka.
Sen löste jag problemet med clipsen, tänka sig VP har även dem...
Det vara bara att lägga en beställning, så nu går man i väntans tider...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar