fredag 10 april 2015

Det kom ett mail....


Som barnen väntar på tomten har jag väntat. Så kom helt plötsligt ett mail som visar en P1800 i röd skrud..
Kan det vara sant?
Nära nu...

Inomhus, kamera och skärm som filter, men visst ser kulören rätt ut.
Huv och baklucka ser även det fint ut.
Nu är det dags att börja leta kärra igen.. Och plocka ur allt ur garaget så att karossen får plats. Sen handla bomullshandskar och klippa bort metallknapparna ur byxorna så att man inte repar, hemska tanke...

7 kommentarer:

  1. Mins själv hur det var att hämta hem den ny lackade karossen :-

    Hälsningar Mikael

    SvaraRadera
  2. Det är ett stort steg. Nu är vi nyfikna.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Den är lika röd och fin som min solbränna efter en vecka i Tänndalen! Grattis Richard!
    Nu blir ju jag lite stressad...du ligger liksom före nu..

    SvaraRadera
  5. Tack alla, nyfiken är bara förnamnet. Jag som en äggsjuk höna i mitt tomma garage och bara väntar på få ta hem bilen.
    Men Mark, inte ska du känna stress... Du ligger ju flera bilar före mig. Jag är ju på min första ännu..
    Det är nära nu.. //Richard

    SvaraRadera
  6. Kul sånt där, och tålamodsprövande ;-)
    Mvh
    Blästrarn

    SvaraRadera