onsdag 1 april 2015

Förberedelser..

Tyst på bloggen, men inte helt borta från P1800. Jag gjorde ju ett gästspel hos Lennart och hans P1800ES-73. Högerskärmen är monterad, blev riktigt bra om jag får säga det själv ;-)
Men hemma är det mest lite småplock innan den stora leveransen...
Tvätta bälten..
De ligger i blöt sen ett par dagar. Jag hoppas det kan göra dem rena igen.
Sen är det kablagets tur.
Att koppla ihop elen bakom instrumentpanelen med huvudet upp och ner och fötterna i vädret är ingen hit.
Bäst att koppla ihop allt när man ser fingrarna....
Hur var det nu?
Nu kommer skisserna som jag gjorde i oktober 2012 väl till pass.
Men det är inte helt säkert att allt var rätt när jag tog isär det..Bäst att även ha koll på kopplingsschemat..

Och helt plötsligt inser jag att det är ihopmonteringen som pågår....Stort...

4 kommentarer:

  1. Vilken känsla det måste vara...att få börja med slutmontering. Ligger du i ordentligt kan det nog bli besiktning i år eller vad tror du?

    SvaraRadera
  2. Kanske...
    En sen vinter ökar förutsättningarna.

    SvaraRadera
  3. Kanske...
    En sen vinter ökar förutsättningarna.

    SvaraRadera
  4. Visst känns det bra?
    Glad påsk

    SvaraRadera