tisdag 23 juni 2015

Det kom ett brev...

Man får tacka!
Men nu är det bara det att jag inte vet vem??
I kväll när jag kom hem så ligger det ett brev utan avsändare och inget skrivet inuti. Men det ligger en typ-plåt till en Jensen producerad P1800 i brevet. Och inte nog med det. Stämplad med mitt chassi- och typnummer?? Hmm.. Vem har har både stämplar och typplåt?
En sak är säker, det måste vara någon av er bloggföljare. Men det är klart, några är mer misstänkta än andra.
Tack ännu en gång. Kommer att monteras, var så säkra.

3 kommentarer:

  1. Jag känner igen handstilen...mer säger jag inte.

    SvaraRadera
  2. Jag har råkat ut för något liknande. Jag fick en OD lampa. Kanske samma kille?

    SvaraRadera
  3. Jag har råkat ut för något liknande. Jag fick en OD lampa. Kanske samma kille?

    SvaraRadera